tisdag 8 mars 2011

Så tråkigt...

Jag sitter i skolan just nu och håller på att dö av tristess... Mina vänner har lektion och jag har håltimme. Vilket jag haft sedan 11.00, nu är klockan 14.15 och jag börjar min lektion klockan 14.50. Jag känner... YEAY! .. Eller inte.. Håltimme är världens dåligaste påhitt. Det finns verkligen ingenting att göra förutom att dricka kaffe med sig själv, vilket jag gör. Jag hade hellre haft ALLA mina tre lektioner direkt efter varandra och slutat vid tolv istället för att ha fyra timmar att inte göra någonting på. SUCK!

Fint väder är det ute iallafall! Alltid nånting positivt. Dock sitter jag inomhus och kan inte riktigt njuta av solen än. Fast det är i och för sig varmare inomhus än så länge, så jag nöjer mig med detta just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar