fredag 18 februari 2011

Jag hann ju aldrig berätta hur träningen gick igår! Så jag passar på att göra det nu medan min underbara pojkvän ligger och sover här bredvid i min säng.

Jag tror att jag kan beskriva gårdagens dressyrträning med två ord: Helt underbart! I början av passet kändes han väldigt framåt och spänd, han sköt mig nästan ur sadeln i traven.Så jag förberedde mig på en hyffsad lektion. Lite tjabb, lite spring, lite jag-vill--inte-göra-som-du-vill. Och hur blev resultatet? Helt tvärtom! Hela lektionen flöt på! Han gjorde vad jag bad om. Ingen av oss blev sur en enda gång! Framsteg, framsteg! Får bara hoppas att detta håller i sig till tävlingen imorgon.

Nu ska jag ge mig på att försöka väcka pojkvännen min. Jag är pigg och vill stiga upp. Han ligger fortfarande och snarkar.  Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar