torsdag 17 februari 2011

Torsdag...

Sitter i cafeterian i skolan just nu och väntar på att de andra ska sluta sina lektioner. Jag har håltimme. Jag läser inte MatteE och Psykologin har jag redan läst.

Alltså, kaffe + kaka = Håltimme!

Jag försöker iallafall skriva det här jäkla talet till svenskan imorgon. Brainstorm MY ASS! Min hjärna fungerar inte alls idag. I morse när jag vaknade varnade den mig för att stiga upp ur sängen. Den sa att det inte var någon mening eftersom att den ändå inte kommer att vilja samarbeta. Självklart lyssnade jag inte utan tog mig snällt till skolan. Så nu sitter jag här utan en fullt fungerande hjärna. Har ni någonsin funderat på hur små och många alla pixlar är på skärmen? Jag har det nu.. *SUCK* Jag känner verkligen hur mycket jag kommer att få gjort idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar