lördag 19 februari 2011

Taggad till tusen

Imorgon är det tävling! Åh, som jag längtat! Superhästen går superbra nu också, jag hoppas att detta håller i sig! Tidigare idag har vi tränat dressyr för Kerstin igen. Av någon anledning skärper han till sig nu och går jättebra. Jag har verkligen ingen aning om varför han helt plötsligt har bytt till min sida vad det gäller att arbeta. Jag är absolut inte besviken över att han har gjort det heller så mig gör det ingenting! Tror dock att han är lite halvt grinig på mig just nu. Knopparna, hovfettet och pälsglanset gjorde att han såg lite... hmm... gay ut. Han ser helt enkelt ut som en liten dressyrfjolla! Just the way I want it!

Nu stirrar min Wincent konstigt på mig. Jag tror att han tycker att det är dags att stänga igen datorn och titta på film istället. Så det blir sängen nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar